چاپ کارتن

ارائه بسته بندی و چاپ بسته بندی مناسب و خلاق برای محصول و کالای شما از جمله مهمترین فاکتورها در فروش شما میباشد. این روزها بسته بندی های متنوعی برای سلیقه های مختلف طراحی شده است. یکی از جذابترین خدماتی که شما در محصولتان میتوانید ارائه دهید طراحی خلاق و بروز کارتن محتوی محصولتان میباشد. علاوه بر این موضوع، چاپ کارتن نیز مسئله جالب توجهیست که خوانا و با کیفیت بودن آن کمک شایانی در تبلیغ محصول شما دارد.

انواع طراحی در تولید و چاپ کارتن :

کارتن درب و کف جدا :

این مدل کارتن با توجه به مدل بسته شدن مصرف ورق بالاتری داشته و دارای قیمت بالاتر نسبت به مدلهای دیگر دارد. این مدل بسته بندی معمولا برای محصولات فانتزی و لوکستر مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل کارتن هم به صورت لمینت کارتن ( چاپ رنگی ) و هم به صورت فلکسو می تواند تولید شود.

کارتن درب و کف دارویی :

این مدل کارتن با توجه به مدل بسته شدن یکی از عامیانه ترین مدل های بسته بندی در جعبه و کارتن می باشد که هم به صورت کارتن لمینت و هم به صورت فلکسو قابل تولید و چاپ می باشد.

کارتن با قفل دوبل  :

این مدل کارتن دقیقا شبیه کارتن درب و کف جدا می باشد با این تقاوت که روی درب یه قفل دوم جهت مقاوم کردن درب در برابر باز نشدن راحت کارتن دارد. این مدل ، هم به صورت کارتن لمینت و هم به صورت فلکسو قابل تولید و چاپ می باشد.

کارتن کف قفلی  :

این مدل کارتن یکی از پر کاربردترین مدل کارتن است که درب جعبه به صورت دارویی بوده و کف آن قفلی داخل هم می باشد. این مدل کارتن از نظر مصرف ورق اقتصادی بوده و هم به صورت کارتن لمینت و هم به صورت فلکسو قابل تولید می باشد. این مدل کارتن برای قسمت درب دارویی می تواند دارای قفل مکمل نیز باشد.

منبع وبسایت روتاپرینت